piątek, 2 sierpnia 2013

Podrabiane piwo sprzedajemy.

Stoję sobie grzecznie na stanowisku (uprzedzam pytania - jak stoję, lepiej mi się kasuje). Co jakiś czas kasuję zgrzewki piwa Lech 6+2 w promocji za 14,99. Podchodzi klientka i pyta:
K: Ile to piwo ma?
J: Ma czego?
K: No procent ile ma? Bo ja nie widzę.
Wzięłam 8-pak w łapki, bo jednak wszystkich % nie znam i czytam - 5% ma.
K: Hmm.. Ale Lech ma przecież 6%. Oszukujecie klientów! Podrabiane piwo sprzedajecie! W normalnych puszkach jest 6%. To ja go nie chcę!
I do klienta obok - Panie, bo oni podrabiają piwo! A potem takie podrabiane piwo sprzedają!
I odłożyła. Klient obok też, ze słowami "No tego to się po Was nie spodziewałem, podrabiacie piwo..."

Szczerze? Poszłam sprawdzić stan % w puszkach - wszystkie, nie ważne czy solo, w 4-pakach czy 8-pakach. Wszystkie miały 5%. Uważajcie. Piwo podrabiamy (albo nocami rozpakowujemy te nieszczęsne podrabiane 8-paki i układamy na paletach, bo nam się nudzi.) Takie hobby, no co?
Lechu! Wybacz nam!

2 komentarze:

Dzięki za każde słowo :) Niech moc będzie z Wami!